STARK VARG – Najnaprednejši električni motor na svetu ekskluzivno na robbo.si
Z za 30 % večjo močjo kot jo ima tradicionalni 450-kubičen bencinski motor Stark VARG premaga vse ostale motocikle na trgu.
Lahek in okreten
Z najlažjim okvirjem za motokros na trgu, najnižjim težiščem in optimizirano porazdelitvijo teže Stark VARG zagotavlja okretnost in občutek pernato lahkega vodenja.
938 Nm in 14.200 vrt./min
Stark VARG prinaša na zadnjem kolesu neverjetnih 938 Nm navora. Motor ima statorski del v srajci iz ogljikovih vlaken in se vrti do 14.200 vrtljajev na minuto.
+100 Načinov vožnje
Stark VARG je opremljen s telefonom Android Stark, ki omogoča prilagajanja, da bi bil motocikel optimalen za vsakega voznika in progo. Prilagoditi se da krivulje moči, zaviranje motorja, učinek vztrajnika in nadzor oprijema gume.
6 kWh – do 6 ur vožnje
Stark VARG s 6 kWh vam omogoča do 6 ur enostavne terenske vožnje ali celotno dolžino ene vožnje v MXGP. Polnjenje traja od 1 do 2 uri, odvisno od vtičnice in polnilca.
Vozite kjerkoli, kadarkoli.
Starkov skoraj tihi motor vam omogoča, da se vozite kjerkoli, kadarkoli, in vam omogoča vožnjo celo na krajih, kjer si prej niste predstavljali, da je možno.
Nič emisij, minimalno vzdrževanje
Z nič emisijami in brez menjave filtrov Stark VARG zahteva zelo enostavno raven vzdrževanja. Primerljivo skrbi za bicikel.
MOTOR Z OVOJEM ROTORJA IZ KARBONSKIH VLAKEN IN INVERTER
Če pogledamo skozi faktor moč / masa imamo pri Stark VARG najmočnejši motor med vsemi serijskimi motocikli za motokros. Naš motor je bil razvit in je izdelan v Evropi. Posebnost motorja je ovoj rotorja iz karbonskih vlaken. Motor deluje z nazivno napetostjo 360 V in proizvede 80 KM oziroma 9 KM na kilogram. Zagotavlja tudi neverjetnih 275 Nm navora na izhodni gredi in 938 Nm na zadnjem kolesu. Zasnovan in optimiziran je za več kot 95-odstotno učinkovitost v večjem obsegu razpona moči, kar mu zagotavlja tudi vodno hlajeno aluminijasto ohišje, ki deluje kot strukturni del šasije. V ohišje motorja je vgrajen tudi inverter, da se zmanjša masa in poenostavi postopek hlajenja.
Značilnosti:
– Stark Future je izumil najmanjši inverter na svetu za območja moči od 50 do 100 kW s patentirano tehnologijo.
– Vodno hlajeno ohišje motorja je del konstrukcijskega okvirja, s čimer se zmanjšata masa in volumen.
– Napredna procesorska moč za algoritme zagotavlja zanesljivosti in varnosti.
– Za 30 % večja največja moč kot pri 450-kubičnem bencinskem motorju. 80 KM in 938 Nm navora na zadnjem kolesu.
– Najvišje razmerje med močjo in maso v industriji motociklov.
– Motor tehta le 9 kg.
STARK VARG BATERIJA
Baterija Stark VARG 6 kWh ima dovolj kapacitete, da ustreza polnemu rezervoarju bencina na motociklu s 450 kubiki. To udobno omogoča do 6 ur lahke vožnje po brezpotju ali polno dolžino ene dirke pri intenzivnosti MXGP. Polnjenje baterije traja od 1 do 2 uri, odvisno od polnilnika in vtičnice. Z uporabo patentiranega lahkega magnezijevega ohišja, oblikovanega kot satovje, najsodobnejši koncept “flying V” povezuje vsako celico neposredno z ohišjem, s čimer se doseže učinkovito hlajenje in edinstveno razmerje med močjo in težo v svetu motokrosa.
Lastnosti:
• Zračno hlajeno magnezijevo ohišje.
• Patentirana struktura satja.
• Nosilci celic tipa “Slippery fingers”.
• Patentiran sistem za razbremenitev tlaka. Zaradi tega je IP69K vodoodporen.
• Shema “Flying V” za doseganje zelo optimiziranega težišča, ki vam zagotavlja zelo okretno upravljanje.
• Doseg je podoben polnemu rezervoarju bencina na 450. Doseg ustreza dolžini polne dirke pri intenzivnosti MXGP ali več kot 6 ur vožnje po terenu.
• Popolno ponovno polnjenje v 1-2 urah, odvisno od polnilnika in vtičnice.
STARK VARG ŠASIJA
Pri razvoju smo skrbno testirali in analizirali trenutno najuspešnejša motorna kolesa za motokros. Ta metodologija nam je omogočila, da smo izdelali šasijo, ki zagotavlja idealno navpično, bočno in torzijsko upogibanje ter tako omogoča predvidljivo, stabilno in udobno vožnjo. Stark VARG ima nizko in optimizirano težišče, ki je zelo blizu položaja spodnjega dela motoristovih nog. Ker je težišče bližje vozniku, se dejanska teža zdi veliko manjša.
Optimizirana porazdelitev teže zagotavlja okretnost in občutek lahkotne vožnje. Zamisli in izkušnje naših inženirjev in oblikovalcev ter prispevek uglednega oblikovalca okvirjev za motocikle Tonyja Foala so ekipi omogočili izdelavo ultralahke cevaste konstrukcije iz krom-molibdenovega jekla. Ob ohranjanju najboljših lastnosti pokaže na tehtnici manj kot 6 kg.
Lastnosti:
– Stark VARG ima najlažji okvir za motokros na svetu.
– Aluminijasti podokvir sestavljajo ravne cevi in kovane spojke, za najboljši kompromis med težo, trdnostjo in odpornostjo.
– Vgrajeni so kovani in strojno obdelani ročaji za dvigovanje motocikla, ki hkrati utrjujejo konstrukcijo in zagotavljajo zelo udoben in praktičen ročaj za dvigovanje in postavljanje motornega kolesa.
– Sredinski element vpetja blažilne noge v zadnje vilice omogoča povečanje oddaljenosti od tal za 60 mm v primerjavi s konkurenti.
– Zadnje vilice so napredno izdelane iz aluminija, kar pomeni še večji prihranek pri teži v primerjavi s konkurenti.
– Prednji podokvir je izdelan iz ogljikovih vlaken in je sočasno sprednji spojler in nosilec sedeža, kar racionalizira ergonomijo brez nepotrebnega ali neželenega upogibanja. Ta podokvir služi tudi kot lijak za usmerjanje zračnega toka k bateriji, motorju in hladilniku, ki so nameščeni pod sedežem.
– Iz kovanega in CNC-obdelanega aluminija 7075 T6 sta križa vilic, kar omogoča odlično razmerje med težo in trdnostjo, z optimiziranimi upogibnimi lastnostmi.
STARK VARG VZMETENJE
Vzmetenje modela Stark VARG je bilo razvito v sodelovanju s podjetjema Kayaba in Technical Touch in ima 310 mm hoda tako na sprednjih vilicah kot na zadnjem vzmetenju. Ročičevje progresivnega vpetja vzmetne noge (vaga) je optimizirano za udobje in stabilnost, hkrati pa izboljšuje oprijem. Na voljo je 7 različnih osnovnih nastavitev za težo voznika stopnjevano po 5 kg teže. To pomeni, da izberete vzmetenje prilagojeno vaši teži in sposobnostim, mi pa dobavimo motocikel, ki je najbolje prilagojeno vašemu slogu vožnje in teži. Priporočena nastavitev vzmetenja glede na vašo težo predvideva, da ste povprečen voznik na motokros progi. Če ste zelo hiter voznik, izberite eno stopnjo višje. Če vozite enduro/offroad, vam priporočamo, da izberete eno stopnjo nižje. Posebna pritrditev “vage” VARG omogoča tudi neverjetnih 60 mm dodatne oddaljenosti od tal.
Lastnosti:
– KAYABA in Technical Touch prednje vilice z zaprto kartušo in 310 mm hoda ter sistemom blaženja AOS.
– Lahke zunanje cevi z anodizacijo Kashima in notranje cevi s prevleko NiCr za čim manjše trenje in največjo odpornost proti obrabi.
– Enako učinkovit zadnji 50-milimetrski amortizer s 16-milimetrsko batnico s prevleko NiCr za majhno trenje in visoko vzdržljivost.
– Krivulja delovanja “vage” je optimizirana za udobje in stabilnost, hkrati pa izboljšuje oprijem.
– Trojni nastavljalnik hidravlike amortizerja: kompresija, nizka hitrost kompresije in razteg. Hod vzmetenja zadaj je tudi 310 mm, kar zagotavlja uravnotežen občutek.
OBLIKOVANJE IN KAROSERIJA STARK VARG
Če se poslovite od sestavnih delov, kot sta sprednji hladilnik in izpušni sistem, je mogoče ergonomijo modela Stark VARG dodelati do popolnosti. Karoserijo smo zasnovali in izdelali tako, da vam omogoča najboljše upravljanje in nadzor ter vam zagotavlja daljšo vožnjo z manj napora.
Naš oblikovalski jezik je opredeljen kot “zmogljivosti, človeška umetnost”. Vidik zmogljivosti se nanaša na korektno zasnovo z vidno optimizirano tehniko. Človeška umetnost odseva našo željo po ustvarjanju naravne, organske mišične oblike, ki opredeljuje “mišice, napetost in tok”. Naša želja ni bila le, da bi bil VARG hiter, ampak tudi lep.
LASTNOSTNI:
– Oblikovalski jezik je opredeljen kot “zmogljivost, človeška umetnost”.
– Odstranitev sprednjih hladilnikov in izpušnih cevi.
– Optimizirana ergonomija – izpopolnjena do popolnosti.
– Boljše upravljanje in nadzor, daljša vožnja z manj napora.
– Šestkotni vzorec znotraj karoserije, 15-odstotno zmanjšanje teže.
– Hitro odstranjevanje karoserije, pet vijakov v manj kot minuti – za podrobno čiščenje.
– Logotip “Stark Future” iz 24-karatnega zlata na zgornjem delu iz ogljikovih vlaken simbolizira miselnost polnega kroga podjetja ter našo željo postati številka 1.
ZASLON, TELEFON IN APLIKACIJA STARK VARG
Z aplikacijo Stark VARG APP vam ponujamo 100-odstotno prilagodljivo vožnjo. Edinstveni zaslon naprave Stark VARG je odporen na udarce in vodoodporen in je hkrati telefon z operacijskim sistemom Android, “Stark VARG Phone”. Ko je zaklenjen, se polni in brezžično komunicira, medtem ko služi izključno kot prikazovalnik na motociklu. Ko pa ga odklenete s pritiskom na gumb, je popolnoma delujoč pametni telefon.
V aplikaciji Stark VARG APP vam omogočamo nastavitev krivulje moči, zaviranja motorja in učinka virtualnega vztrajnika ter nadzor oprijema. Sestavite lahko več kot 100 različnih “načinov vožnje” in izberete, da je na vašem motociklu hkrati aktivno na voljo pet od teh načinov. Med temi petimi načini lahko takoj preklapljate s pritiskom na gumb na krmilu. Ustvarite “načine vožnje” tako, da bodo delovali kot dvotaktno motorno kolo s 125 kubičnimi centimetri, štiritaktno motorno kolo s 450 kubičnimi centimetri ali karkoli vmes.
Lastnosti:
– Aplikacija Stark VARG APP je na voljo na telefonu Stark VARG ali kateri koli napravi s sistemom Android ali iOS.
– Informacije iz telefona Stark VARG Phone lahko preprosto prenesete na kateri koli drug pametni telefon, kjer lahko posodobite “načine vožnje” ali analizirate podatke o vožnji. Ti vključujejo čas kroga, podatke o zemljevidu, hitrost, silo G, čas vožnje in porabo energije.
– Možnost deljenja poti ali “načinov vožnje” s prijatelji.
– Prek zaslona preverite preostalo raven napolnjenosti baterije na motociklu in si oglejte oceno dosega glede na svoj način vožnje.
– Prilagojeni načini vožnje: v vsaki situaciji lahko izkoristite vse, kar je mogoče, tako da shranite več kot 100 prilagojenih konfiguracij motocikla, ki vam bodo omogočile prilagoditev krivulje moči, zaviranja motorja, nadzora oprijema in učinka virtualnega vztrajnika ustrezno terenu in razmeram.
– Internetna povezava: Uporabniki Premium bodo prejeli kartico SIM, ki jim bo omogočila 24-urno povezavo v več kot 150 državah in celo uporabo telefona Stark VARG Phone kot osebne naprave.
– Navigacija na zaslonu: S pomočjo pametne navigacije, ki jo poganja GPS, lahko na zaslonu načrtujete svojo pot. Nepogrešljiv vir za vožnjo po oddaljenih poteh.
– Števec krogov: potisnite se do meje. Naš števec krogov s podporo GPS vam na katerikoli stezi omogoča spremljanje časa kroga.
Vse zgoraj navedene funkcije bodo na voljo z našim naročniškim paketom Premium; nekatere funkcije, kot so internetna povezljivost 24/7, število načinov vožnje, prilagodljivost in navigacija, pa so omejene, če izberete brezplačni paket. Vsi paketi bodo samodejno prejemali najnovejše posodobitve programske opreme preko zraka. Novim strankam je na voljo enomesečni brezplačni preizkus paketa Premium. Paket boste lahko izbrali ali posodobili v aplikaciji Stark VARG.
KOVANA IN CNC-OBDELANA PESTA KOLES
Za dodatno trdnost in manjšo težo so pesta koles izdelanana iz aluminija 6082 T6 s CNC obdelovanjem. Za napere je bilo izbrano jeklo najvišje kakovosti. Paket dopolnjujejo platišča iz aluminija 7050 T6 za uporabo v letalstvu.
Lastnosti:
– Kovana in CNC obdelana pesta 6082 T6.
– Najkakovostnejše jeklene špice.
– Obroči iz aluminija 7050 T6 za letalsko uporabo.
VODILNE ZAVORE V PANOGI
Vodilni proizvajalec zavor Galfer dobavlja 260- in 220-milimetrske sprednje in zadnje zavorne kolute. Hidravlične enote so znamke Brembo.
VERIGA IN VERIŽNIKI STARK VARG
Veriga RK MXU UW-ring Gold 520 je izjemno močna, ozka, lahka in z najvišjo natezno trdnostjo na trgu. Je priljubljena izbira ekip v prvenstvih MXGP in FIM Hard Enduro. Enaka rešitev tesnjenja se uporablja tudi v kategoriji Moto3™ prvenstva MotoGP™. Konstrukcija omogoča za 5 % manjše trenje v primerjavi z verigo brez obročkov in s tem daljši doseg in večjo zmogljivost. Optimizirani gumijasti obročki zmanjšujejo vibracije verige in preprečujejo trenje ploščic.
Zadnji verižnik je obdelan iz nemškega aluminija 7075 T6, kar zagotavlja najvišjo odpornost proti obrabi v paleti izdelkov. Za podobno življenjsko dobo je sprednji verižnik kovan iz kaljenega jekla.
KRMILO IN ROČAJI
Krmilo iz aluminija 7075 T6 s premerom 28,6 mm je opremljeno z mehkimi gumijastimi ročaji.
POLNILNIK
Polnilec Stark VARG je vključen v ceno motornega kolesa. Dobavljen je z vtičem, ki se prilega običajni hišni električni vtičnici. Zagotavlja 3,3 kW polnilne moči in v manj kot dveh urah napolni baterije. Za nekatere trge vključimo adapter.
NASTAVLJALNIK VERIGE IN ZADNJA OS
Zadnja os in nihajna roka modela Stark VARG se ponašata z dvema izjemnima lastnostma. Prvič, tu je napredni nastavljalnik za precizno nastavitev napetosti verige. V nihajno roko je vgrajen sistem gredi z vzmetjo. Na vsakih 90 stopinj obrata se zasliši klik. Z uporabo imbus izvijača takoj in enostavno zavrtite enako število klikov na vsaki strani kolesa in tako popolnoma uravnate ravnino kolesa in optimalno napetost verige.
Jasno smo se oddaljili od tradicionalnih načinov izvedbe, zato smo se odločili za še en korak naprej. Razvili smo integrirano zadnjo os, ki se zlije s formo pesta, s čimer smo se izognili za 15 mm štrlečim maticam in vijakom, ki v vožnji lahko grabijo v kolesnice ali kamne ter tako vplivaljo na vodljivost in na vašo izkušnjo vožnje.
– Nastavitev verige s klik sistemom omogoča brezskrbno nastavitev verige. Ni vam več treba uporabljati dveh ključev, temveč le en imbusni ključ.
– Poravnana forma matice zadnje osi zmanjšuje tveganje, da bi grabila v kolesnice.
REVOLUCIONARNA DRSNA-ZAŠČITNA PLOŠČA
Revolucionarna lahka zaščitna-drsna plošča (skid-plate) iz pene nizke gostote za visoko absorpcijo udarcev. Drsna plošča deluje kot ščit za pogonski sklop, hkrati pa pomaga zaščititi tudi voznika.
Pri doskoku pena za absorpcijo udarcev drastično zmanjša obremenitev voznikovih gležnjev v primerjavi z običajnim okvirjem, ki je zelo tog, pena pa absorbira udarec.
Patentirana “plavajoča” drsna plošča omogoča tudi velik prihranek pri teži, saj ni potrebe po spodnjih elementih okvirja.
PNEVMATIKE PIRELLI MX32
Zmagovalne pnevmatike svetovnega prvenstva MXGP: Pirelli Scorpion MX32. S pnevmatikami 110/90-19 na zadnjem in 80/100-21 na sprednjem kolesu.
NAJLAŽJE STOPALKE NA SVETU
Stopalke so ulite in obdelane iz posebnega nerjavnega jekla: materiala, ki ne rjavi in ima za 40 % večjo trdnost kot titan ali krom-molibdenovo jeklo. To nam je omogočilo izdelati stopalko, ki je lažja od titanove, kakršne se trenutno uporabljajo na trgu in na dirkah, hkrati pa je za 20 % močnejša od referenčnih stopalk OEM (prve vgradnje). Zasnova stopalke je lep primer tega, kako izzivamo industrijo in izboljšujemo izkušnjo vožnje.
Povezava do uradne spletne strani: https://starkfuture.com/